Danganronpa Wiki
Advertisement
Ball Monokuma
Ball monokuma
Status Nieznany
Debiut Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls

Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy
Zettai Zetsubō Shōjo: Danganronpa Another Episode - Genocider Mode

Ball Monokuma jest jednym z wielu rodzajów Monokum występujących w grze Danganronpa: Ultra Despair Girl.

Wygląd[]

Ball Monokuma wyglądem bardzo przypomina zwykłego Monokumę, jednakże znaczną różnicą jest jego okrągła głowa, od której pochodzi jego nazwa. Ma dość małe ręce i nogi, zdolne do chowania ich i wysuwania.

Rozgrywka[]

Ball Monokumy chowają swoje kończyny, turlając się w stronę gracza, przy okazji taranując wszystko na ich drodze. Czasami również rzuca śmieciami, aby zdezorientować swoich wrogów.

 Historia[]

Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls[]

Ball Monokuma to jedna z wielu jednostek Monokuma stworzonych przez Korporację Towa, którą Komaru i Toko spotkali na swojej drodze podczas ataku Wojowników Nadziei na Miasto Towa.

Rozdział 2 - Legenda Rewolucji[]

Pierwszy Ball Monokuma pojawia się w Rozdziale 2 w Wieży Towa, po tym, jak Komaru i Toko docierają na pierwsze piętro. Ball Monokuma turla się w stronę bohaterek. Po ich pokonaniu, stają się oni częstymi przeciwnikami.

Danganronpa 3: The End of Hope's Peak High School - Future Arc[]

Odcinek 07 - Ultra Despair Girls[]

Ball Monokuma przez moment pojawia się w anime, atakując Komaru Naegi, która została uratowana przez Genocidera Syo.

Ciekawostki[]

  • Kiedy Ball Monokuma rzuca śmieciami w Komaru, na jej głowie pojawia się kubeczek makaronu. Jest to nawiązanie do oryginalnej gry, gdzie Kyoko Kirigiri miała na swojej głowie takie opakowanie, gdy ta zeszła do piwnicy, żeby uratować Makoto.
Advertisement