Danganronpa Wiki
Advertisement
Aloysius Pennyworth
Old Face
Nazwa Demona キモシツジックス
Płeć Mężczyzna
Status Żywy
Debiut Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls

Danganronpa: Togami

Przynależność Rodzina Togami

Aloysius Pennyworth (アロイシャス・ペニーワース Aroishasu Penīwāsu) to postać występująca w Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls. Jest on celem Polowania na Demony przez Wojowników Nadziei.

Aloysius był lokajem Byakuyi jak i jego najbliższą osobą.

Wygląd

Aloysius to starszy mężczyzna, z jasnoniebieskimi oczami. Posiada białe włosy, zaczesane do tyłu oraz brodę, dopasowaną do koloru włosów. Ciągle ma na sobie ubrania lokaja.

Osobowość

Jest dosyć spokojnym, ale i surowym, człowiekiem.

Ma ogromne oddanie wobec Byakuyi, a gdy ktoś źle wyrazi się o Togamim, wścieka się i z całych sił próbuje obronić jego honor.

Historia

Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls

Kiedyś, Aloysius był oddanym lokajnem rodziny Togami. Zawsze nazywał Byakuyę, "Młody Paniczu".

Prawdopodobnie po tym, jak Byakuya dołączył do Akademii Szczytu Nadziei, a cały Klan Togami został zamordowany, Ultimate Despair oszczędziły go, dzięki czemu został jeńcem dla pierwszego motywu Monokumy. Widocznie zamknięto go w apartamencie tak samo, jak innych jeńców.

Później został uwolniony, tym samym stając się celem Wojowników Nadziei. Według Wojowników, ukrywał się przy Strukturze mostu Towa.

Potem Komaru Naegi i Toko Fukawa znalazły jego wpis z czarnej listy. Toko martwiła się o Aloysiusa, ponieważ uważała, że w przyszłości, jak pobierze się z Byakuyą, to będzie ich lokajem. Fukawa sama chciała go uratować, żeby Togami był jej dłużny, jednak ostatecznie Hiroko Hagakure przysyła do niego ludzi.

Danganronpa: Togami

Tom 1 - Wielokrotne Próby dominacji nad światem

Rozdział 1 - Byakuya-sama jest Bogiem

Danganronpa: Togami wspomniał o nim Shinobu Togami. On i Byakuya martwili się, że przez jego oszustwa może być celem.

Relacje

Rodzina Togami

Byakuya Togami

Aloysius jest jednym z kilku ludzi, wobec których Byakuya się otworzył. Jego złapanie jako jeńca ukazuje, jak ważnym dla Togamiego jest Aloysius.

W Danganronpa: Togami Byakuya także stwierdził, że gdyby był on wrogiem rodziny Togami, to pierwszą osobą, którą miałby na celu to Aloysius.

Obrazki

Ciekawostki

  • Jego imię i nazwisko jest źle przeliterowane w jego kartce z "Czarnej Listy", napisane jako アロシャイス (Aroshiasu) zamiast アロイシャス (Aroishiasu) Ten błąd mógłby być niedociągnięciem twórców gry, ale także może być zamierzony, ponieważ "Czarną Listę" tworzyły dzieci - które mogły mieć problemy z napisaniem imienia i nazwiska Aloysiusa w katakanie.
  • Jego imię nawiązuje do Aloysiusa Parker, postaci z programu telewizyjnego, Thunderbirds, który był lokajem angielskiej pani wielkiego rodu.
  • Nazwisko Aloysius  nawiązuje do Alfreda Pennyworth, znanego lokaja Bruce Wayne z serii Batman.
  • "Nazwa demona" Aloysiusa (w japońskim Kimoshitsujix, w wersji angielskiej Gross Butlerix) jest kombinacją キモい kimoi, wyrażenia slangowego (skrót od 気持ち悪い kimochi warui) znaczącego "odpychające" lub "ohydne" oraz 執事 shitsuji - "lokaj".
Advertisement