Danganronpa Wiki
Advertisement
Akademia Szczytu Nadziei Kurs Główny Kurs Rezerwowy Kurs Podstawówkowy Galeria
Hajime Hinata Reserve Course

Hajime Hinata odizolowany od reszty uczniów swojej dawnej klasy, gdy tylko wieść o tym, że ma zamiar dołączyć do Kursu Rezerwowego się rozeszła.

Kurs Rezerwowy to miejsce, do którego trafiają wszyscy zwykli uczniowie, którzy dostali się do Akademii Szczytu Marzeń poprzez złożenie dotacji na jej rzecz. W przeciwieństwie do uczniów Kursu Głównego nie otrzymują oni tytułów Superlicealistów ani żadnych przywilejów z tym związanych. Warto zaznaczyć, że Kurs Rezerwowy nie cieszy się dobrą opinią a jego uczniowie, bądź osoby które aspirują do bycia nimi, są często wytykani palcami.

Na obecną chwilę znana jest jedynie trójka uczniów oraz jeden nauczyciel mający do czynienia z wspomnianym departamentem.

Lista Uczniów oraz Nauczycieli[]

Uczniowie[]

Portret Imię Status
Hajime Hinata Despair VA ID Hajime Hinata
(日向 創))
Żywy
Natsumi Kuzuryu Despair VA ID Natsumi Kuzuryu
(九頭龍 菜摘)
Martwa
Sato Despair VA ID Sato
(佐藤)
Martwa

Nauczyciele[]

Portret Imię Zajęcie Status
Chisa Yukizome Despair VA ID Chisa Yukizome
(雪染 ちさ)
Nauczycielka Kursu Rezerwowego (Jedynie przez 6 miesięcy) Martwa

Historia[]

Utworzenie Kursu Rezerwowego było pomysłem Komitetu Streującego. Celem jego istnienia było zebranie funduszy, dzięki którym Akademia Szczytu Marzeń mogłaby dalej się rozwijać oraz odnalezienie ucznia, który mógłby zostać Izuru Kamukurą - Supernadzieją. Ostatecznie rola ta przypadła Hajime, a nad wszystkim pieczę sprawował Komitet Sterujący.

Po raz pierwszy pojawił się on w tym samym roku szkolnym, w którym klasy 77 rozpoczęły naukę. W przeciwieństwie jednak do klas z Głównego Kursu, tutaj obecność na zajęciach była obowiązkowa. Każdy z uczniów niezwykle poważnie podchodził do zajęć z nadzieją na dostanie się do Głównego Departamentu.

Parada[]

Rozpoczęła się ze względu na Junko Enoshimę, która rozesłała po szkole wieść, że to Izuru Kamukura był odpowiedzialny za śmierć szkolnego samorządu. Oznajmiła także, że cały personel próbował to ukryć, do czego, według niej, przyczynili się także uczniowie Kursu Rezerwowego, gdyż pieniądze z ich dotacji zostały przeznaczone na rozwijanie projektu: Izuru.

W wyniku tego uczniowie rozpoczęli bunt, okrzyknięty Paradą. W zamieszki wmieszało się także kilkoro uczniów Kursu Głównego a kilka osób zostało rannych. Warto zaznaczyć, że podczas Parady miało miejsce kilka ataków na uczniów klas z Kursu Głównego.

W międzyczasie uczniowie Kursu Rezerwowego byli także kontrolowani przez Junko, za pomocą filmu stworzonego przez Ryotę Mitarai.

Masowe Samobójstwo Uczniów[]

Było wynikiem prania mózgów, zapoczątkowanego przez Junko Enoshimę. W wyniku tego uczniowie Kursu Rezerwowego zostali zmuszeni do zaatakowania głównego budynku szkoły oraz jej uczniów.

Gdy inicjatorka uznała, że uczniowie wykonali już swoje zadanie, pokazała im ostatni z filmów zmuszający ich do popełnienia samobójstwa.

Advertisement