Danganronpa Wiki
Advertisement
Aiko Umesawa Galeria
Aiko Umesawa
Aikoumesawa
Płeć Kobieta
Status Martwa
Aktor głosowy Kaede Hondo
Debiut Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy - Side: Despair #07

Aiko Umesawa (梅沢 愛子 Umesawa Aiko) jest postacią poboczną, występującą w Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy - Side: Despair. Pojawia się także jako Cameo w OVA Super Danganronpa 2.5: Nagito Komaeda and the Destroyer of the World, jako część wyobrażonego świata Nagito Komaedy.

Aiko była częścią Samorządu Uczniowskiego w Akademii Szczytu Nadziei jak i uczestnikiem Tragedii Akademii Szczytu Nadziei. Została zabita przez Tomohiko Gōryoku, tym samym stając się trzecią ofiarą.

Wygląd[]

Aiko to mała dziewczyna z krótkimi, falowanymi, brązowymi włosami i widocznym rumieńcem. Posiada heterochromię; jej lewe oko jest zielone, a prawe, niebieskie. Na uniformie Akademii Szczytu Nadziei nosi żółtą bluzę z kapturem. Ma założone także czarne skarpety i białe buty, które mają małą wstążkę.

Osobowość[]

Aiko wydaje się być bardzo dziecinna i naiwna. Łatwo panikuje, nieświadomie machając patelnią we wszystkie strony. Szybko ufa innym, jednak przez tą naiwność dziewczyna została zamordowana.

Historia[]

Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy - Side: Despair[]

Odcinek 07 - Największy, najokrutniejszy incydent w historii Akademii Szczytu Nadziei[]

Junko Enoshima zebrała wszystkich Członków Samorządu Uczniowskiego i Izuru Kamukurę oraz zmusiła ich, żeby się zabijali. Po rozpoczęciu się Zabójczej Gry, Aiko podniosła patelnie i próbowała się chronić, podczas gdy Asukasei strzelał w jej stronę. Tomohiko powiedział, że wszystko będzie dobrze, przez co dziewczyna się odsłoniła, a mężczyzna to wykorzystał. Dźgnął ją, po tym rzucił ciałem w stronę Asukaseia, żeby go rozproszyć.

Super Danganronpa 2.5: Nagito Komaeda and the Destroyer of the World[]

Aiko pojawia się jako cameo w OVA, spokojnie stojąc przed bramą do Akademii Szczytu Nadziei

Ciekawostki[]

  • Jej imię, "Aiko" (愛子) znaczy "dziecko miłości".
  • Jej nazwisko, "Umesawa" (梅沢) znaczy "Śliwkowe bagno".
  • Przed ukazaniem prawdziwego imienia, wielu fanów dało jej pseudonim "Pikachu girl" przez jej króliczy, żółty kaptur oraz małe rumieńce. Ten pseudonim wciąż obowiązuje i wiele osób ją tak nazywa.
Advertisement